V roce 2021 pokračujeme s poskytováním služeb v oblasti pojištění i v době mimořádných opatření v souvislosti s celosvětovou pandemií COVID 19.
Důležité jsou opatření k ochraně bezpečnosti a zdraví pracovníků pojišťovny i našich klientů. Na všech obchodních místech dodržujeme hygienické pravidla nošením roušek a používáním desinfekčních prostředků.
Při kontaktu s klienty využíváme přednostně komunikační prostředky, jako jsou e-mailová korespondence a telefonické spojení. Většinu požadavků dokážeme zajistit po telefonické dohodě zasláním dokumentů na e-mail nebo písemně na adresu klienta prostřednictvím pošty.
Tímto žádáme naše klienty k omezení osobních návštěv kanceláří, pokud to není nezbytně nutné a věc lze vyřídit jinými způsoby bez osobní přítomnosti. Chráníme tak každý sebe i naše rodiny a přátele.
Naše produkty neustále vylepšujeme a upravujeme tak, aby vyhovovaly dnešním požadavkům trhu a měly dostatečný rozsah za příznivou cenu, což se nám daří. Stále trvá zvýhodnění členů SDH formou poskytovaných slev, zejména na pojištění vozidel, domácnosti a budov rodinných domů, chat, chalup, garáží atd. Další možnosti odměn mají sbory, které s pojišťovnou spolupracují a doporučují klienty pro sjednání pojištění.
Níže jsou uvedeny k využití aktuální kontakty na pobočku v Plzni:
Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s.
Pobočka Plzeň
Purkyňova 27
301 36 Plzeň
tel.: 377 220 177 nebo 377 220 187
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
webové stránky: www.hvp.cz
V Plzni, dne 22.2. 2021
Štefan Asztaloš
manažer obchodu HVP, a.s.